tirsdag 16. oktober 2007

Smuget: Mat til klokken tre er ingen dum idé



Bra: Uteservering og mat til kl.03
Dårlig: Til tider litt danskebåtfaktor
Av: Joachim

Javel, så må jeg innrømme at jeg har hatt visse motforestillinger mot å ta en kveld på Smuget. Det er et visst harry-stempel her høy Nord-Norge og danskebåtfaktor. Så var det nettopp en gjeng utenbysfra som dro meg hit denne kvelden. Men så fort jeg fikk tatt et par øl og lagt mine motforestillinger i garderoben hadde vi en riktig så livlig kveld her.

Det beste med Smuget er utvilsomt en uteservering som holder det gående til kl.03. Her er det ingen naboer å ta hensyn til (bare kontorer) og man slipper trekke inn kl.22:30 som så mange andre steder i byen. Atpåtil er kjøkkenet åpent hele kvelden, og man kan spise for eksempel nachos til kr.65 eller Smugets burger til kr.139. Det er det jeg ukritisk kaller god fyllemat!

Vi holdt oss stort sett på uteserveringen. Diskoteket fristet ikke i stor grad, her var klientellet godt oppe i årene. Smuget er såpass stort at det er noe for enhver smak, det skal de iallefall ha for.

Halvliteren koster kr.62 og cover charge hundrelappen etter kl.22 eller noe deromkring.

Les flere anmeldelser av Smuget her!

Ingen kommentarer: