tirsdag 16. oktober 2007

IPLink AS: IPLink er ganske flink



Bra: Hyggelige på kundeservice
Dårlig: Litt kluss med utsendelse av regninger
Av: GuGu

IPLink er mitt første møte med IP telefon i Norge. Jeg valgte dem, siden de hadde de beste prisene (jeg fant dem på telepriser.no). Stort sett fornøyd, men det har hendt et par ganger at jeg ikke har mottatt faktura fra dem (denne kommer på mail). Det blir litt sånn jeg sier, de sier etc. Men, fikk ihvertfall krangla meg til at jeg ikke måtte betale forsinkelsesgebyrer. Ellers så er telefonsvareren deres litt dårlig. Den virker kun hvis linja er opptatt. Hadde vært kjekt om telefonsvareren også hadde svart hvis du ikke er hjemme. Men, det kommer visst. (Jeg ringer mye til Amerika, så jeg har et abonnement hos Vonage. Sammenliknet med hva de tilbyr, kommer IP Link litt til kort.)


OG så var adapteret deres litt kjipt. Det må stå ytterst i nettverket ditt. Foran routere og alt mulig annet, og så må det konfigureres som en bridge. Uten dette oppsettet mistet IP Link adapteret nettkontakten, og det var umulig å ringe inn.


Men, etter å ha funnet ut av disse tingene (prøve og feile), fungerer dette utstyret bra. Og de aller fleste vil nok ha enklere nettverk enn meg, så da slipper de mange av disse probleme jeg har hatt.


Absolutt en anbefalt tjeneste!

les flere anmeldelser av 'IPLink AS' her!

Ingen kommentarer: