lørdag 27. oktober 2007

Gylne Tider: Vellykket og underholdende 80-talls show



Av: drKarina

Med svært få forventninger satte jeg meg ned i salen, uten å vite mer om konseptet enn at det var 80-tallsmimring flyttet fra tv til scene. De første 5 minuttene bød på tydelige premierenerver, litt taktproblemer og en og annen falsk tone, og jeg lurte på om det var dette som ventet meg de neste timene. Men så dukket den ene 80-tallskjendisen etter den andre opp på scenen, og de tre "programlederne" ble betraktelig mer varme i trøya og til og med ganske sjarmerende etterhvert som showet gikk sin gang. Så mye mimring ble det vel ikke for min del, siden jeg stort sett var i pre-skole alder gjennom store deler av 80-tallet, men sangene var kjente, showet underholdende og morsomt, og det rykket litt i dansefoten både en og to ganger. Personlige høydepunkt var en same fra nord, og en svenske som så usannsynlig ung ut for alderen-riktignok fra der jeg satt. Kvelden endte opp som svært underholdende, men kunne nok vært enda bedre om jeg hadde hatt like mye innabords som de som satt bak meg...

Les flere anmeldelser av Gylne Tider her!

Ingen kommentarer: