fredag 5. oktober 2007

Skeidar: En relativt god kjøpsopplevelse



Bra: bredt utvalg, ganske rimelige priser, "noe mer" enn kun IKEA
Dårlig: lang leveringstid, manglet bruksanvisning og utstyr i flatpakket skap
Av: maggis

Skeidar på Alnabru er en kjempestor butikk med et bredt utvalg som når frem til både førstegangs etablerer og de som ønsker en fin detalj eller noe nytt til å pynte opp hjemme. De har et stort - og bredt - varesortiment, i alle farger og fasonger, og således er sjansen stor for at du har puttet noe i handlebaggen når du går ut av butikken. 

Jeg for min del etablerer meg for første gang og har kjøpt ett par ting til leligheten min på Skeidar, bl.a. et skap. Skapet i seg selv er en ordinær str og ser "helt greit" ut - dessverre tok det Skeidar nesten 5 uker å få skapet klart samt at jeg ble overrasket over prisen. Jeg har betalt 33% mer enn tilsvarende skap på IKEA. Kan ikke gjøre annet enn å skylde på meg selv for ikke å ha gjort bedre research på forhånd. Og når jeg i tillegg åpner pakken og ser at det mangler både bruksanvisning samt diverse skruer blir jeg litt irritert og kan dessverre ikke gi Skeidar full score i min anmeldelse.. Men skapet er oppe og står hvertfall og det ser jo fint ut, men jeg anbefaler DEG å sjekke med andre forhandlere neste gang før du kjøper et større møbel fra skeidar da prisen som sagt kan være litt dyrere enn planlagt..

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: