onsdag 17. oktober 2007

Jørn Hoel: På grunn av deg!



Bra: Bergtatt fra første strofe!
Av: versace

Det var da Jørn Hoel entret scenen, at det gikk opp for meg hvor nakent musikk Norge har vært uten denne mannen de 7 siste årene. Fra første strofe ble vi alle bergtatt og fullstendig oppslukt av denne mannen. Under hele konserten hadde han puplikum i sin hule hånd, og vi alle ( uansett kjønn) formlig spiste av hans hånd.

Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve den dagen da jeg ble så oppslukt i noen, at jeg glemte alt rundt meg. Og jeg kan med sikkerhet si at det samme skjedde med alle andre i rommet. Jørn Hoel har en sjarme, utstråling, energi og en stemme som hypnotiserer alle som kommer utfor den. Så min oppfordring til både unge, gamle, dame og mann, kom deg på en konsert med denne mannen så får du se hvilken artist Jørn Hoel ER!!!!

Les flere anmeldelser av Jørn Hoel her!

Ingen kommentarer: