onsdag 10. oktober 2007

Arakataka: Araka takk'a!



Bra: God mat
Dårlig: Varierende service, støyende lokale utover kvelden
Av: Johs

Mitt andre besøk til denne restauranten med det artige navnet ble ikke så fantastisk som jeg hadde håpet - selv om jeg hadde bursdag. Nå fortalte jeg ikke betjeningen at jeg fylt år nettopp denne kvelden (kanskje det hadde gjort en forskjell?), men de spurte ikke heller. Det var faktisk ikke så mye de spurte om, kelnerne, denne kvelden. Hva vi ville drikke, spise, drikke og spise igjen ble selvfølgelig spurt om, men ellers var det tyst. Vannglassene var til stadighet tomme (helt til jeg demonstrativt satte glassene på enden av bordet med et irritert, dog driskret "dunk"), det ble ikke forklart hva vi fikk når vi fikk det (jeg kunne vel ikke gjette at fois gras og svineknoke var most sammen i en patélignende sak!?), og kelneren var heller ikke så engasjert i vinvalg tross oppfordinger om anbefaling.

 

Vel vel, service til side - maten og vinen var god, prisen ikke så halvgæærn, og jeg kommer til å gå tilbake.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: