torsdag 25. oktober 2007

Gylne Tider: Perfekt fest for 80-tallsnostalgikere



Bra: joik
Av: ubukan

Etter å ha fått drosjen til å parkere ved den røde løperen, må jeg si at jeg ble litt skuffet over at ikke fotografene kom for å ta bilde av oss. Skuffelsen ga seg imidlertid fort, da vi fikk et glass musserende i hånden. 


Jeg må innrømme at jeg kanskje har sett en halv episode tilsammen av dette showet når det gikk på TV, så jeg visste ikke helt hva jeg kunne forvente. Når gutta kom på scenen og sang så surt som Olga-marie hadde jeg bange anelser, men dette tok seg veldig opp etter hvert. Showet gikk slag i slag, til taktfast klapping og tilrop fra salen. (Alltid noen som har drukket for mye og tror de er skikkelig gøyale). De gamle slagerne kom tett, gutta hadde en fin humoristisk vinkling og når sami-ednan kom på scenen med sin joik tok det helt av.

Dette må være den optimale kvelden, dersom du fårser med noen pils først, fortsetter med allsang og pils på show, for så å gå en gjeng på byen etterpå.


Kan anbefales på det varmeste, men ta noen glass før du ankommer!

Les flere anmeldelser av Gylne Tider her!

Ingen kommentarer: