mandag 22. oktober 2007

Air Europa: Folkelig og hipt spansk ikke særlig hipt...



Bra: i rute
Dårlig: Relativt dårlig standard, alt koster ekstra
Av: Joachim

En høyst middels opplevelse fortjener ikke noe annet enn en høyst middels karakter.

Air Europa er Iberias kule, hippe lillebror. Her går bestningen i olabukser og alt er liksom folkelig og greit, men det slår ikke helt ann synes jeg. Air Europa prøver sikkert også å være Iberias billige konkurrent, men jeg fant neimen ikke så enorm forskjell da jeg gjorde litt research etter flyturen. Dessuten koster alt ombord. €1 for brus, €1,75 for øl og ca. €4 for sandwich. Sistnevnte var riktgnok ganske god. Og Heineken er jo Heineken da, så jeg klager ikke på den heller.

Kan trygt velges, men bare hvis de er billigst sier nå jeg.

Les flere anmeldelser av Air Europa her!

Ingen kommentarer: