torsdag 11. oktober 2007

IPLink AS: Imponerende service



Bra: service
Dårlig: Tlf virket ikke til utlandet
Av: Eli

IPLink snudde en dårlig kundeopplevelse til det motsatt. Dette er veldig bra. Her vet de helt klart hva kundeservice er :-)


Kort fortalt. Jeg valgte et abonnement hvor jeg kunne ringe gratis til utlandet. Abonnememntet ble valgt kun fordi jeg skulle ringe til utlandet, blant annent til Spania. Da det plutselig ikke gikk an å ringe til Spania ble jeg ganske oppgitt. Jeg tok en telefon til IPLink og ba de rette opp i dette med en gang. Jeg fikk beskjed om å maile de hvilket tlf # i Spania jeg forsøkte å ringe. De skulle så ta kontakt med sin samarbeidspartner i Spania. Samme kveld får min norske venninne i Spania tlf fra IPLink for å sjekke at linjen fungerer. Samme kveld får jeg mail om at linjen virker igjen. Det er slike opplevelser vi kunder ønsker. Her tror jeg Telenor og Netcom har mye å lære ;-)

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: