onsdag 24. oktober 2007

BaByliss for men i.Q850 Beard trimmer: Stubble control - nuvel.



Bra: Morsom motorisert lengdekontroll
Dårlig: Funker dårlig
Av: Johs

Denne maskina skulle hjelpe meg å holde på den etterlengtede 3-dagers(for oss med beskjeden skjeggvekst: 7-dagers-)looken.


Den har en artig funksjon i at den greia ytterst som justerer lengden på det du klipper sier bzzzzz og justeres med to knapper. Men den funker jo ikke. Den greia, la oss kalle den "kammen" er altfor myk og står i en merkelig vinkel slik at jeg oppnår enten at 

a) kammen løfter ikke skjegget slik at det kommer i nærheten av selve klipperen

b) når jeg trykker kammen forsiktig mot ansiktet bøyer kammen av og jeg klipper helt inntil svoren

eller

c) huden gir etter for trykket, og er mykere her enn der, og det er umulig å få det jevnt.


Det eneste jeg har fått den til å funke bra på er korteste mulige lengde. Og det holder ikker. Jeg blir grinete av sånt.

Les flere anmeldelser av BaByliss for men i.Q850 Beard trimmer her!

Ingen kommentarer: