tirsdag 16. oktober 2007

Brafilm.no: Forlat aldri sofaen!



Bra: Enormt utvalg, rett hjem
Dårlig: Alltid litt irriterende med faste månedsavgifter
Av: Geir

Da jeg bodde i USA var jeg fornøyd kunde hos Netflix, innovatørene i DVD-rett-hjem-i-postkasse markedet. Derfor ble jeg gledelig overrasket da jeg fant brafilm.no her hjemme. De er faktisk ikke så mye dyrere enn Netflix, utrolig nok.

Jeg har en filmpakke der jeg betaler 99kr. i mnd og kan da ha 2 filmer hjemme samtidig, max 4 filmer i måneden. Jeg har aldri tid til å se flere filmer enn det, så det passer meg perfekt. De andre pakkene som tilbys er 149, 199 og 249 kr. mnd for henholdvis 1, 2 og 3 filmer samtidig men med så mange filmer man rekker se i mnd.

Jeg bor i Oslo, så synes leveringen går veldig kjapt og greit, Brafilm er også flinke til å sende ut filmene fort. Men man bør alltid ha en køliste slik at man har alternativer hvis en film har ventetid.

Imponerende utvalg av filmer, med unntak av noen gamle Amerikanske klassikere har jeg funnet alt jeg ønsker meg her.


Anbefales dersom du bor langt unna viedeosjappa, generelt ikke liker å komme deg ut av sofa'n, stiller krav til et stort utvalg filmer og er filminteressert generelt. Bra saker.

les flere anmeldelser av 'Brafilm.no' her!

Ingen kommentarer: