onsdag 3. oktober 2007

Skogsredskaper AS: Der du handler motorsager



Bra: Høy kunnskap og god service
Dårlig: kl.16 er håpløst tidlig å stenge
Av: Jenzzzen

Det gror seg til på hytta gitt. Tregrensen kryper jommen meg oppover, så nå må det sages. Vi trenger altså en motorsag. Fra ulike hold fikk jeg høre at Stihl er det beste motorsagmerket til mitt behov, og hos stihl.no fant jeg veien til Skogsredskaper AS på Alnabru. 

Først ringte jeg Skogsredskaper for å høre om de hadde modellen jeg ønsket meg inne. Det hadde de, og i tillegg ble jeg skrvla høl i huet på av en eldre kar. Hehe, det var ganske morsomt og jeg fikk ikke lagt på før etter 10 minutter, så ivrig var han på å fortelle meg om sager og skau og trefelling og forsikring og det som værre var. Men bare hyggelig altså.

I butikken senere på dagen fikk jeg hjelp av en hyggelig yngre kar som ga meg grundig innføring i sagens funksjoner og vedlikehold, og solgte meg nødvendig tilbehør uten å være for pushy. Veldig hyggelig og bra service. Han forsikret meg om at det var både verksted og service på stedet der man kan bringe inn sagen sin eller annet hageredskap i fremtiden. 


Skal du kjøpe motorsag bør du dra hit. Her har de peil.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: