tirsdag 16. oktober 2007

Smuget Dinnershow: Alternativ kveld



Bra: God underholdning
Dårlig: treg start
Av: Guru

Jeg vet knapt hva cabaret er og har vel egentlig ikke engang vurdert å gå på det tidligere. Men jammen ble lørdagskvelden viet til Smuget Dinnershow. Med min begrensede kunnskap om dette konseptet, var jeg naturlig nok litt skeptisk og hadde lave forventninger. Innholdsmessig svarte det til forventningene; sanger folk flest kjenner igjen ispedd noen dansetrinn. Men gjennomføringen ble jeg positivt overrasket over! Showet var langt mer "interaktivt" enn jeg hadde forventet ved at artistene gikk rundt blandt publikum, og sågar fikk med seg et par publikumere opp på scenen for en "quiz".


Det må nevnes at showet startet litt labert med begrenset entusiasme fra både publikum og artister (og ikke helt itakt eller ren sang), men etterhvert som middagen skred fram fant alle seg bedre til rette. Under siste del med Bon Jovi var det til og med tilløp til allsang! 


Alt i alt hadde jeg ingen grunn til å være skeptisk og det var i det hele tatt en bra kveld - faktisk så bra at jeg ikke er fremmed for at jeg tar en tur ved en senere anledning. Husk bare å bestille billetter som inkluderer mat. Dersom du ikke spiser sitter du bak i baren (hvilket jo er greit nok), men man har bedre utsikt og er "midt i action" dersom man har bestilt bord for å spise.

les flere anmeldelser av 'Smuget Dinnershow' her!

Ingen kommentarer: