onsdag 31. oktober 2007

Platekompaniet.no: Dekker alle mine musikk og filmbehov



Bra: Enkel og rask nettisde, pen layout, kjempeenkel bestillingsprosess, billigst i byen!
Dårlig: Savner muligheten til å høre på sporene før kjøp
Av: Jørgen

Titt og ofte slenger jeg nettleseren på Platekompaniet.no for å sjekke hva som er nytt innen film og musikkverdenen. Og rett ofte ender jeg med å ta med meg det som er nytt og vises på førstesiden. Sånn sett er det et kjempebra sted for meg å se hva som er nytt, og deres anbefalinger passer bra inn i mine musikksmaksløker. At prisene er de billigste i byen, gjør heller ikke noe.

Da Platekompaniet begynte å åpne butikker over hele landet tidlig på 90-tallet, kom de som en liten revulosjon inn i en musikkbransje som var preget av dyre forhandlere. Kompaniet her hadde en annen strategi -- ved å presse flere plater inn på hyllene, satse på volum, ha unge og energiske selgere bak disken med mye kunnskap om musikk, og et bredt utvalg av populær musikk rettet mot ungdom (med stor vekt på nyheter), fikk de prisene betydelig ned. Dette appelerte selvfølgelig storveis til ungdommen. Og siden jeg var ungdom da Kompaniet kom til Norge, har jeg forblitt trofast.


På nettsidene deres får du en rask og enkel handleopplevelse, med et stort utvalg. Alle nyhetene er straks tilgjengelige, så de klarer å dekke ethvert behov. Handlevogn funksjonen er enkel å bruke, og fraktprisene deres er veldig rimelige. Her får du dekket alt du måtte trenge av musikk, spill, og film. Tror jeg så et sted at de har over 20000 CD titler på lager.


Platekompaniet kommer varmt anbefalt fra meg -- enten det er en nyhet eller klassiker du er på utkikk etter. Billig og bra -- hurra, hurra!

Les flere anmeldelser av Platekompaniet.no her!

Ingen kommentarer: