onsdag 23. januar 2008

Spaceworld.no: Nettbutikk med god funksjonalitet



Bra: Bra teknisk løsning, god kunnskap
Dårlig: Tidvis utsolgt
Av: henriksen

Jeg handlet på Spaceworld.no senest 14/1-2008. Det er ikke så lenge siden de fikk nye nettsider, og etter min mening har Spaceworld.no nå den beste løsningen på nettet innen denne bransjen. Enormt god (og kul) søkefunksjonalitet, og lettfattelig løsning for handel og betaling for øvrig. Innbydende, lyse og delikate nettsider. Sidene er raske å laste, noe som er svært viktig for meg. 


De har god produktkunnskap, noe jeg fikk bekreftet etter spm rettet til deres kundeservice.


Bra vareutvalg, og det pleier å være mulighet for å forhåndsbestille releaser. Jeg har funnet eksempler på at det ofte er billigere i nettbutikken til Spaceworld enn ute i den enkelte butikk.


Varene ble raskt levert.


Hvis jeg skal si noe mindre positivt, må det være at enkelte varer dessverre er utsolgt.


Jeg anbefaler www.spaceworld.no

Les flere anmeldelser av Spaceworld.no her!

Ingen kommentarer: