tirsdag 29. januar 2008

Komplett Rørservice AS: Bra erfaring!



Bra: kort ventetid, lavere pris enn forventet, godt utført arbeid
Dårlig: rørlegger møtte opp sent
Av: Guro



Til å lage en tilkobling til oppvaskmaskinen og gjøre om avløpsrørene i benken på kjøkkenet undersøkte jeg markedet og valget falt på Komplett rørservice:

- det var lett å få tak i dem (de svarte på telefonen og ringte meg opp, i motsetning til flere konkurrenter)

- de kunne komme å gjøre jobben fort (i motsetning til et par av konkurrentene)

- prisen de oppgav på forhånd var lavere enn konkurrentenes muntlige tilbud

- fakturabeløpet ble faktisk lavere enn jeg var forberedt på


Eneste jeg har å utsette på jobben er at selv om jeg var den første avtalen den dagen, var rørlegger 30 min for sent ift avtalen

Les flere anmeldelser av Komplett Rørservice AS her!

Ingen kommentarer: