søndag 13. januar 2008

Sector Alarm AS: Verre enn innbruddstyver!



Bra: Rask respons på alarm
Dårlig: Arrogante og servicefiendtlige
Av: crazypoet

La meg si det med én gang: At dette møkkselskapet ikke får 1 av meg, skyldes utelukkende deres formidabelt raske respons når alarmen går. Jeg har ikke prøvd utrykningen deres (heldigvis), men de ringte umiddelbart den gangen røykvarsleren slo ut (for øvrig en i overkant sensitiv sak som reagerte på litt matos).


Sector Alarm prøvde å lure meg inn i en avtale jeg ikke ønsket, og siden jeg hadde signert på noe annet enn det de hadde gitt inntrykk av, mente de at jeg hadde forpliktet meg til å betale blodpenger til dem i en liten evighet. Jeg prøvde dermed å si opp hele avtalen. Det tok tid og krefter å få dem til å forstå at jeg ikke ville ha den bedritne alarmen deres mer, men til slutt fattet de poenget. Da fikk de låne en nøkkel for å montere ned uvesenet mens jeg var på jobb. De kom en fredag, og jeg fikk sjokk da jeg kom hjem og åpnet døren. De hadde revet alarmen rett ut av veggen, ledninger hang over alt, festespikere var strødd over hele huset... Det så rett og slett ut som om noen hadde bedrevet hærverk. Jeg ble så forbanna at jeg skulle ringe politiet. Da fant jeg ut at de også hadde kappet telefonledningen i prosessen. (Jeg fikk ringt politiet til slutt, og de anbefalte anmeldelse dersom selskapet ikke ordnet opp etter seg).


Sector Alarm svarte ikke på telefonhenvendelser (smart når man driver alarmselskap) før mandag morgen. Da jeg fortalte hva politiet hadde sagt, ble det fart på sakene! De kom og ordnet opp etter seg, og de la seg flate og beklaget og blablabla. Skulle bare mangle! Noen kompensasjon for hærverket fikk jeg derimot aldri.


Hold dere unna denne gjengen med pøbler, folkens!

Les flere anmeldelser av Sector Alarm AS her!

Ingen kommentarer: