fredag 25. januar 2008

Petit Agentur: Perfekt leverandør for hjemmebryggeren!



Bra: Godt utvalg, bra priser, rask levering
Dårlig: Jeg har ikke funnet noe negativt
Av: GourmetGuruen

Petit Agentur er nettbutikken for deg som driver med hjemmebrygging eller vinlegging, enten du er nybegynner eller erfaren ringrev. Selv har jeg aldri drevet med slikt, men nå skal jeg forsøke lage min egen cider og da trenger man i det minste cider-gjær. Det får man ikke akkurat kjøpt på Rimi...I tillegg trengte jeg diverse utstyr som hevert, korker o.s.v.

Ingen grunn til å lete byen rundt etter disse varene når Petit hadde alt på lager, leverer kjapt, og ikke minst: er billige!

Nå gleder jeg med som en unge til å komme i gang, takk til Petit for hjelpen!

Les flere anmeldelser av Petit Agentur her!

Ingen kommentarer: