torsdag 10. januar 2008

Finn.no: Finn skrot på Finn



Bra: Enormt utvalg skrot, biler, møbler og jobb
Dårlig: Langtfra best på reise. Klønete brukergrensesnitt til tider
Av: OscarB

Skal du se etter bruktbil, leilighet, jobb, møbler, skrot, skrot eller skrot er finn det naturlige stoppested. 

"Møteplassen" og Reise er heller labre spør du meg. Her har finn forbedringspotensiale.

Finn holder seg til et svært enkelt, og dermed også nokså stygt, brukergrensesnitt. Det er enkelt å legge til annonser, men jeg savner flere muligheter til å piffe opp annonsen litt. Men for all del: det bør ikke bli noen "pimp min annonse" greie altså. Jeg har også visse problemer med søket fra tid til annen. Ikke presist nok!

Også motstander av sleipe såkalte integrerte deler av annonsen som egentlig er reklame for f.eks billån, elsterne søkemotorer o.s.v. Dette skader Finns troverdighet spør du meg.

Men man kommer ikke utenom at man må på finn.no fra tid til annet, grunnet det store antallet annonser.

Smart av avisene da de etablerte finn i år 2000!

Les flere anmeldelser av Finn.no her!

Ingen kommentarer: