onsdag 23. januar 2008

Rommen Tannhelse: Utrolig useriøs og uhyggelig person



Av: Manh Marcus

En onsdag tok jeg en tur ned til Rommen tannhelse etter at jeg er ferdig på skolen.

Årsaken var at dagen før løsnet det opp metalltråd  ( montert bak på tannskjeven etter man har tatt av tannregulering) på høyre siden av tannskjeven.

Jeg var beskymret og redd for at det kan oppstå farlig situasjoner når jeg for eks. skal spise eller den kan stikke på tunga mi.


Da jeg kom til resepsjon/sentralbord for å forklare problemet befant en tannlege seg i samme lokalet. 

Han begynte å ta over prating med meg angående saken, siden hun ene fra sentralbordet kunne lite info om det.

Jeg forklarte hva som har skjedd med metalltråden, og at jeg trengte en timebehandling så rask som mulig.

Jeg informerte til ham at jeg har tatt tannregulering her på rommen tannhelse. Og jeg har hatt denne metalltråd siden 2002 dvs ca 5 år. Og lurte på hvor lenge må jeg har den på, hvorfor har jeg ikke fått noen etter kontroll eller behandling på flere år. Siden en venn av meg tok av etter 2 år.


Han forklarte at gamle sjefen har pensjonert seg, og rommen tannhelse har blitt overtatt/styrt  av ny folk.

Og han sa at "vi prioriterer nye kunder og har ikke ansvaret for gamle kunder som meg, siden det er nytt system her. 

Enten  må du kontakte andre private tannklinikker for behandling eller så kan jeg bestille timer hos meg mot betaling."

Men han var ikke interessert i å hjelpe meg eller la meg få bestille timen mens jeg var der. 

Han sa at det er fult booka hos ham nå og fremover og har ikke tid til meg.


Under hele samtalen var han useriøs, dårlig oppførsel, uhjelpsom, veldig uhyggelig person og småflirte flere ganger inni mellom.


Jeg sa dette er utrolig dårlig kundeservice og oppførsel av ham, og vil derfor  kontakte media eller skrive innslag om denne episoden.

Han fortsatte å  småflirte og sa bare gjør det, og at jeg trengte ikke å true han om det.


Jeg sa at jeg true ikke i det hele tatt, vil bare la andre vite hvordan du behandle gamle kunder med sin dårlig kundebehandling.


Det er det jeg gjør nettopp her nå, nemlig å dele denne opplevelsen jeg fikk oppleve sammen med dere.

Tenkt godt om hvis dere skal ha tenkt p bestille time hos ham. 

Ellers kan hende det var jeg som hadde uflaks den dagen hvor ham var stressa og i dårlig humør. Men uansett gikk dette litt over grensa til uaksetabel og umenneskelig.



jeg kontakte Helge Årøen som jobber også på rommen tannhelse samma dag. Vi fikk ordne opp. Årøen er en helt annen type mennesker.

Han tok litt tid å snakke med meg via mobil selv om han var ikke på jobb. Jeg fikk veldig bra behandling av ham. Takk.


 Skrevet av en student.

Les flere anmeldelser av Rommen Tannhelse her!

Ingen kommentarer: