tirsdag 22. januar 2008

SATS Norge (Kjeden): Bra treningstilbud, sentralt i byen, mange treningssentre



Bra: Mange gruppetimer, fint og moderne, rent og ryddig, bra garderober
Dårlig: Sykt dyrt (og ingen studentrabatt)
Av: Ana

Jeg er selv medlem av SATS, og går oftest på SATS-Storo, siden jeg jobber rett ved. Det er fantastisk bra at de har så mange gruppetimer -- for når jeg trener alene kjeder jeg meg sånn at jeg vanligvis ikke gidder. Det er pent, ryddig, moderne, og garderobene er fresh'e. Det er også supert at det er solstudio i bygget. Det som er kjipt, er at det er sykt dyrt. Og det er ikke noe rabatt for studenter heller. Jeg sjekket litt rundt på de andre treningskjedene, og de som er på SATS-standard tar omtrent samme pris.. Og heller ikke noe mulighet for studentrabatt. Men, det blir ikke aktuelt å snobbe ned på treningsvanene -- så du kommer til å fortsette å se meg på SATS.


Men, alt i alt, så er dette en veldig bra kjede. Med det medlemskapet jeg har, kan jeg gå og trene på alle SATS sentrene. Og et par ganger jeg har trent på SATS-Ila, har jeg tatt yogatimer med en skikkelig flink instruktør. Det er moro med litt variasjon.

Les flere anmeldelser av SATS Norge (Kjeden) her!

Ingen kommentarer: