torsdag 10. januar 2008

Bagel & Juice Cafe AS Avd Vika: Leverer som lovet: bagels og juice



Bra: Gode og morsomme juicer med FERSKE ingredienser. Gode bagels.
Dårlig: Vond kakao
Av: GuGu

Noen ganger etter kino på Saga, hvor det er fult og bråkete på alle serveringsstedene i nærheten, er det som oftest plass på Bagel and Juice. Greit nok, du får ikke øl, men til gjengjeld har de et enormt utvalg av annerledes juicer hvor det helt sikkert er et par som passer for din sære gane. Hva med en Peach Paradise, Bahama Mama eller en vanlig smoothie? Og hvis du er sulten, kan de være en bagel med brie, tomat og løk frister. Eller en ost, roastbeef og bacon?


I tillegg til grei og enkel mat og drikke, så er det et stort pluss at de har noen utrolig hyggelige og søte (stort sett jenter) som jobber der. Det har handt flere ganger at jeg glemmer hva jeg skal bestille når turen kommer til meg, fordi jeg blir avsporet av dama i kassen. Interiøret er greit og moderne kaffe-bar-aktig, og det er stort sett alltid plass. De har trådløst internet her (som er bra). Selv foretrekker jeg å sitte langs bardisken ved vinduet, for på den måten å kunne skule på folk som beveger seg utenfor.


Favoritt drikken min er Appelsin-Jordbær. Og siden jeg har bestemt meg for å prøve alle sammen minst en gang, har jeg dessverre bare drukket den en gang. Ost og laks på bagelen er en annen favoritt.


Det eneste jeg har drukker her som jeg ikke liker, er kakaoen deres. Den har altfor mye kaffe i seg, og ikke den myke, runde, kremete følelsen en god kopp kakao skal ha midt på vinteren. Den bestiller jeg ikke igjen.

Les flere anmeldelser av Bagel & Juice Cafe AS Avd Vika her!

Ingen kommentarer: