torsdag 10. januar 2008

Bravida Norge AS: Kjapp hjelp til treige rør



Bra: Kjapp service
Dårlig: Pris
Av: svenja

Med en leieboer som var sint p.g.a problem med vask og rør var det nødvendig å få en rørlegger raskt. Det skulle vise seg å ikke være så enkelt som jeg hadde trodd i denne byen. Jeg ringte og ringte, men ingen kunne rykke ut på dagen. Her må man tydeligvis kjenne noen eller kjenne noen som kjenner noen ;-)

Til slutt fikk jeg napp hos Bravida. Dette er et svært firma, så her er det mange folk som kan trå til. Jeg ringte en kveld og leieboeren min fikk hjelp first thing dagen etter.

Regningen ble dessverre veldig høy, slike firmaer tar seg utrolig godt betalt. Derfor er jeg ikke så fornøyd som jeg burde ha vært. Men flinke var dem. Det skal de ha for. Ikke hørt no mer klaging fra leieboerne siden den gang.

Les flere anmeldelser av Bravida Norge AS her!

Ingen kommentarer: