tirsdag 20. november 2007

Torpekspressen.no: Min foretrukne måte å komme til Torp på



Bra: Hyggelige bussjåfører, fine og rene busser, alltid i rute!
Dårlig: Litt lite plass mellom setene
Av: Bjørnen Collargol

Hei! Jeg synes Trop-Ekspressen fortjener litt ros. Jeg reiste med dem for et par uker siden, og betalte 270 kr t/r. Det er det samme jeg betaler til Gardermoen -- og turen til Torp er tross alt dobbelt så lang. Sjåføren var i godt humør, og bussene var rene, fine, og i rute! I tillegg korresponderer rutetiden til bussen med landings-/ avgangstidene på alle flyene fra Torp, så du vet at uansett når du måtte ha behov for å reise, er det alltid en buss fra Torp-Ekspressen parat til å kjøre deg.


Dette er mye bedre enn å måtte karre seg gjennom rasfarlige tuneller, betale dyre langtidsparkeringer, og komme hjem til bil med utladet batteri (ja, det har skjedd meg flere ganger!).


Dette er min nye og foretrukne måte å komme til Torp på.

Les flere anmeldelser av Torpekspressen.no her!

Ingen kommentarer: