fredag 30. november 2007

Skiforeningen: Start turen på skiforeningen.no



Bra: Markas vaktmestere, super hjemmeside
Av: GourmetGuruen

Livsvarig medlemskap i Skiforeningen fikk jeg i dåpsgave, så god kjennskap til Skiforeningen har jeg hatt i alle år. Men det er de siste årene jeg virkelig har lært å sette pris på deres arbeid. Det har kort å godt med å gjøre at jeg bruker marka mer, i første omgang til å gå av meg Gourmetfettet.


Turer planlegger man på skiforeningen.no. En kjempefin markadatabase, med informasjon om alle tenkelige steder. Kartløsningen er også suveren. Et interaktiv kart der man kan beregne avstander, gjøre søk, markere punkter selv og så videre. Helt fabelaktig.


Og så har vi innsatesen som gjøres i marka da. Skilting, kvisting, løypekjøring, rydding. Sommer som vinter sørger Skiforeningen for at alt ligger til rette for folk som ferdes her.

Et medlemskap koster 500 kr. året (og kun 100,- for ektefellemedlemskap), og det er det jammen verdt. Tenk bare hva en dag i alpinbakkene koster!


GourmetGuruen sier: meld dere inn og bruk den suverene skiforeningen.no flittig. Da åpner marka seg virkelig for dere!

Les flere anmeldelser av Skiforeningen her!

Ingen kommentarer: