torsdag 22. november 2007

HR-Ressurs Jorun Abrahamsen: Useriøst enkeltmannsforetak med uproff fremtreden



Bra: Rask tilbakemelding
Dårlig: Uproff og nedlatende
Av: Tom Endresplass

Jeg ble oppringt i forbindelse med en arbeidssøknad. Jorunn mente jeg ikke var skikket til stillingen jeg hadde søkt på, noe som i seg selv er greit. Hun ville likevel ha meg til intervju i forbindelse med en annen stilling. Denne kunne hun ikke informere meg noe om. Jeg forklarte da at for å bruke tid på intervjuer etc. måtte jeg ha en interesse for stillingen, og derfor opplysninger om den. Det hele endte med at hun fornærmet meg på det groveste. Da jeg til slutt forsøkte å avslutte samtalen ved å si at jeg ikke var interessert å gå noe videre med henne, lo hun og mente jeg sikkert ikke hadde fått jobben likevel. Snakk om lavmål. Det eneste hun oppnådde med dette var å fornærme meg, og kaste dårlig lys på seg selv. Jeg oppfordrer alle til å holde seg unna slike uproffe aktører, og heller gå til de større kjente rekrutteringsbyråene. Både dere som søker jobb, og dere som søker arbeidstakere. 


Med vennlig hilsen,


Tom

Les flere anmeldelser av HR-Ressurs Jorun Abrahamsen her!

Ingen kommentarer: