torsdag 22. november 2007

Hot Rod: Som Jackass med manus (et syltynt et sådan)



Bra: Morsomme Jackass-stunts
Dårlig: elendig story og so oftest himla teit humor
Av: Geir

Jeg var på førpremieren til Hot Rod forrige uke. Det kunne jeg spart meg. Denne filmen gir deg absolutt ingenting annet enn et par knis når "morsomme" stunt utføres med elendige stilkarakterer. Jeg sitter igjen med følelsen av at det er noe sånt som dette Jackass ville vært hvis de hadde et manus bak galskapen sin. Mislykket med andre ord. 

Storyen er så dum at jeg ikke gidder snakke om den, mens det som kanskje til nød er litt morsomt her er motorsykkelstuntene som ender med et brak i svømmebasseng, trestammer og vindusrutene til store busser. That's it. Forresten, en ting til: Isla Fisher er ganske fin.

Les flere anmeldelser av Hot Rod her!

Ingen kommentarer: