tirsdag 13. november 2007

Hansa Julebrygg: Oi, oi, oi. Julaften-på-flaske-magi fra Hansa



Bra: Søt, mørk, fyldig, god kropp, svak kaffe, dessert i munnen
Dårlig: Ingen. Absolutt best så langt! Utrolig at Hansa klarer å lage en så bra uten at man må på Polet!
Av: UtelivsLøven

Oi. Hvor starter man med denne. Her var det mye smak. Hvis du spør meg om definisjonen av juleøl, så må svaret være Hansa Julebrygg. Denne var bare DEILIG! Og det at man faktisk kan få denne i butikken, er helt utrolig. Den er fyldig, har god kropp, god og søt ettersmak, fin farge og lukt, og går perfekt med den salte maten man fortærer til julen. Som kompanjong til aquavite'en, kan jeg ikke tenke meg en mer verdig partner. Det er nok dem som vil si at den er for søt eller for tykk, men i min munn sitter den perfekt. En honningmyk, rund opplevelse som jeg bare vil gjenta om og om igjen. Hurra for Hansa Julebrygg! Dette er en SANN vinner!

Les flere anmeldelser av Hansa Julebrygg her!

Ingen kommentarer: