mandag 19. november 2007

Enebakk Dyreklinikk: roser



Bra: meget flinke og blide.viser føelser og medmenneskelighet.
Dårlig: for meg er det langt dit,men jeg reiser gjerne 10 mil frem og tilbake.
Av: kirsten myrvold

de har  hjulpet meg med alt.bare en ting de ikke har funnet ut av,og det med hjelp fra flere land.min hund hadde noen store runde sår,som verket og klødde.dette spredde seg over alt,men mest på siden og undersiden.de ga henne medisiner for allergi,som så ut som det dempet i alle fall kløen.jeg har selv holdt på i flere år,for å finne ut hva hun reagerte på,siden dette kom igjen hver sommer. jeg har prøvet å holde henne unna gress,(prøv selv)og passet på at hun ikke fikk noe innsektstikk,og i tilfelle hvilket innsekt.dette er utrolig vanskelig. jeg byttet også for til henne,Nutro choise.hadde gått på dette foret i en uke,da jeg også tilførte Hocamix i foret. dette er bare rene urter,som har vist seg meget effektivt på kløe av ymse slag.jeg synes så synd på ninja,som hun heter,at jeg vurderte meget sterkt å la henne slippe å pines mere. i ren fortvilelse kontaktet jeg raseklubben i belgia.de hadde nemlig skrevet om like tilfeller der.Rhodesian Ridgeback hadde mange problemer med hud,der borte.resultatet av dette var utrolig enkelt. 

alle dyrlegene på enebakk dyreklinikk,sa at hun reagerte på noe utenfra,altså ikke noe som ble spist.De kunne bare ikke finne ut hva.

I belgia spurte de om hun var rasetypisk ute? jo!hun ligger på ryggen og soler seg med alle bena rett i været,som alle i den rasen,elsker. da sa de rett ut:hun har SOLEKSEM!!!!!

var det mulig??? jeg skulle smøre henne med sinksalve ,Slike de bruker til babyromper.jeg startet å bruke dette med en gang,og underet lot ikke vente på seg. Ninja har blitt helt frisk igjen,og all pels er igjen på plass,det er ikke et synlig arr,en gang. Dette er helt utolig,etter all flying til og fra veterinær til apotek osv.ikke minst,penger.så etter alt dette,hva sitter jeg igjen med av koklusjon??ENEBAKK DYREKLINIKK HADDE EGENTLIG RETT HELT FRA FØRSTE BESØKET.Husk jeg byttet for og tilsatte dyre ting også videre.De sa jo at det kom utenfra,ikke noe hun spiste.Neste gang jeg er innom dem,skal jeg HØRE og gjøre som de sier.det er jo derfor jeg drar dit.

Les flere anmeldelser av Enebakk Dyreklinikk her!

Ingen kommentarer: