torsdag 15. november 2007

Gina Tricot (Kjeden): Litt for poppis?



Bra: mye bra og ganske billig
Dårlig: vanskelig å skille seg ut når alle går med Gina
Av: Heidi

Misforstå meg rett, jeg er en stor fan av at det har åpnet et spennende alternativ til H&M og Zara. Og Gina Tricot er et frisk pust med mye fint. Så selvsagt har jeg handlet her noen ganger. Butikkene er fine, personalet hakket vennligere enn på Hennes og jeg finner mye fint jeg føler meg vel i. Ikke blir jeg ruinert heller, så lommeboken smiler fortsatt. 

Likevel er det et problem: kjøper jeg noe jeg liker ser jeg minst 4 stykker på jobben i den samme toppen dagen etter. Arrg. Det skjer gang på gang.

Så altså: suksess for Gina (tydligvis), men fiasko for meg...

Les flere anmeldelser av Gina Tricot (Kjeden) her!

Ingen kommentarer: