mandag 19. november 2007

Club Neon: Hjelp! Jeg har blitt gammel!!!



Bra: Lokalet, bartendere
Dårlig: Klientell og trengsel. Garderobesøen
Av: Geir

OK, jeg er ikke 20 lenger. Det er jeg den første til å innrømme. Men det er sjelden jeg føler meg gammel. Det gjorde jeg en fredagskveld på Neon i Hegdehaugsveien!

Her hadde jeg ikke vært på kanskje 6 år, og det er altså med god grunn. For 6 var jeg et par og tjue år gammel, og typisk Neon klientell. Nå er jeg 6 år for gammel. Burde skjønt tegninga i døren, men vi var fulle og glade og tenkte ikke noe over at all ripsen vi så på faktisk var smårips! Men du verden som vi fikk føle det på kroppen nede i dette kjellerlokalet. Her var det bokstavlig talt catfights mellom småjentene på dansepodiene, og fullt av 19 år gamle kjekkaser med pannebånd og åpen skjorte. Vi nøt en GT i en krok og tenkte at jaja, vi har vel vært sånn en gang vi også (unntatt det med pannebåndet da!). Så smøg vi oss sakte opp trappene og ut i Hegdehaugsveien igjen og tenkte at det var jammen wast of 100 kr. i cover og 90 for en drink...

Les flere anmeldelser av Club Neon her!

Ingen kommentarer: