tirsdag 13. november 2007

Santa Clausthaler: For dem som er uheldige og må kjøre, er Santa Claus redningen!



Bra: Lettøl med en søt og god følelse
Dårlig: Det er en lettøl, så humøret får ikke samme boost. Pluss, den mangler kroppen til en skikkelig juleøl (men det har jeg aldri funnet i en lett variant)
Av: Jørgen

Hvis vi skulle ha testet kun lette øl mot hverandre, så hadde denne fått full pott. Sammenliknet med Aas Jule-Uten, er dette en real Julestjerne. Og er man uheldig og trekker det korteste strået i familien og ender med bilnøklene på juleselskapet. Vel, da er dette livbøyen som bringer deg trygt i havn uten at det stjeler noe av moroa. Jeg innbiller meg at jeg kunne drukket dette både til frokost, lunsj, middag, og aftens, og kost meg til hvert måltid. Den har en fylde og sødme som går godt med salt mat (skinke, pinnekjøtt etc.)


Mine gjester i julen som kjører vil bli servert denne. Da vet jeg at de vil kose seg. Det burde du også tilby dem, for deres egen kos sin skyld.

Les flere anmeldelser av Santa Clausthaler her!

Ingen kommentarer: