onsdag 28. november 2007

KLM Royal Dutch Airlines: Gang på gang - de beste prisene



Bra: Priser, bestilling, service
Av: DataManden

Jeg har booket noen reiser i det siste, og gang på gang ender jeg opp på klm.com når jeg booker. Kanskje tilfeldigheter, men til Asia og Italia har KLM vært klart billigst de gangene jeg er relativt låst til et reisetidspunkt, og det er jeg som oftest.

KLM holder på servering om bord, et lite pluss spør du meg. Dette har ikke ført til noen prisøkning hos dem i alle fall.

Så sant å si er jeg veldig imponert over at lille Nederland har et så betydningsfullt og bra flyselskap. Jommen kommer jeg ikke innom Shipol gang på gang.

Så langt har jeg hverken opplevd forsinkelser eller bagasjerot med KLM heller. Kryss i taket og tvitvi. Håper mitt hell fortsetter i tiden fremover.

Les flere anmeldelser av KLM Royal Dutch Airlines her!

Ingen kommentarer: