tirsdag 19. februar 2008

T-Line: Bra Flyttfirma



Bra: Snabba svar och allt som utlovat.
Dårlig: Inga
Av: Jonny Erixon

Jag tog kontakt med T-Line för att jag ville ha nedskickat de sista 4 stora kartongerna som jag hade kvar i Sverige. Jag frågade efter pris och hur lång tid det skulle ta och jag fick besked redan efter en timme. Kartongerna kom på utlovad dag, personligen levererade av Tore Line. Jag hade tagit in 3 olika priser T-Lines var lägst och tiden rimligt snabb. Jag rekommenderar gärna T-Line för transporter Skandinavien - Spanien, för andra destinationer har jag ingen uppfattning. men jag förmodar att man får ett lika snabbt och precis svar vart man än skall frakta grejor.


Med vänliga hälsningar

Jonny Erixon, Mijas Costa - Spanien.

Les flere anmeldelser av T-Line her!

Ingen kommentarer: