onsdag 27. februar 2008

HR-Ressurs Jorun Abrahamsen: Useriøst enkeltmannsforetak med uproff fremtreden igjen



Av: Marianne 1

Jeg ble oppringt av Jorunn ang en stilling jeg hadde søkt på. Hun startet samtalen med å si at jeg ikke var kvalifisert for den type stilling og spurte om jeg var intr i en annen type salgsstilling. Jeg svarte at jeg ikke ønsket å drive med direkte salg. Da svarte hun med en liten ekkel latter at all type arbeid var salg. Jeg svarte så høflig jeg kunne at jeg mente direkte salg. Hun fremsto som en meget uproffesjonell person. Jeg har flere venner som jobber innen salg og som rekrutterer nye selgere ofte. Jeg vil aldri anbefale HR-Ressurs....snarere tvert imot. Og det at dette er 2 personen som i det hele tatt gidder å skrive om henne og hennes firma forteller litt om hvilket intrykk hun ga.

Les flere anmeldelser av HR-Ressurs Jorun Abrahamsen her!

Ingen kommentarer: