tirsdag 5. februar 2008

Bunnpris: Ironisk navn på butikkjeden



Bra: Hyggelig betjening
Dårlig: Dyrt!
Av: crazypoet

"Prisene til bunns, ikke utvalget" er en latterlig, ironisk reklame for Bunnpris, akkurat som navnet på kjeden. Utvalget er middels og prisene utrolig høye sammenlignet med Rema, Lidl og de fleste butikkene i Coop-kjeden. Frukt og grønt er betydelig overpriset, og kjøtt er aldri på tilbud. Tilbud er det for øvrig sjelden du finner på Bunnpris, så det er best å gå andre steder for en god deal. Her handler jeg bare når jeg må.


Bunnpris har "post i butikk," og når jeg skal sende eller hente pakker gjør jeg businessen min der og drar så et annet sted for å handle. Fatter ikke hvorfor folk gidder å bruke en så dyr butikk når det etter hvert fins så mange alternativer...

Les flere anmeldelser av Bunnpris her!

Ingen kommentarer: