mandag 4. februar 2008

Nettdialog: helt ok



Bra: pris, teknisk kvalitet
Dårlig: kundesider
Av: al



Jeg har hatt både telio, b2c, nextphone og nå sist nettdialog.


telio var bra i begynnelsen men ble arrogante og forbrukerfiendtlige jo mer suksess de fikk (typisk). B2c gikk konk og nextphone var et endeløst mareritt og skyhøye priser.


Sammenlignet med disse er nettdialog rene ferien. Ingen kvalitetsproblemer med linjen, kjapp kundeservice både på telefon og mail, og vennlige folk og ikke minst svært billige. Problemet er elendige kundesider på nettet og ingen detaljer over ringeforbruket. Har klaget på dette og de sier de skal lansere dette fra i år etter at de har byttet leverandør.


De ringte meg i forrige uke og forklarte på forhånd at linjen vil være nede for utgående frem til over helgen. Mailet dem i dag og purret og de sa den vil være tilbake til normale i dag eller i morgen. Så får vi vente og se. Har foreløpig ingenting å utsette på dem erfaringsmessig så har ikke noe grunnlag til å tvile. Om det viser seg at det tar lengre tid enn lovet, så er jo situasjonen annerledes, men foreløpig er jeg ganske fornøyd.

Les flere anmeldelser av Nettdialog her!

Ingen kommentarer: