søndag 24. februar 2008

Ila Bilvask Shaheen Akhtar: Ble fralurt penger og kvittering



Dårlig: Uærlige
Av: Misfornøyd kunde

Tredje gang jeg vasket bilen her ble jeg lurt.  Valgte kun utvendig

vask denne gangen, hvilket de i etterkant krevde 200 kroner for.  Jeg

stusset over at utvendig vask var like dyrt som både utvendig og

innvendig, og spurte om det stemte.  Joda, det gjorde det.  Jeg

måtte gå i minibanken for å ta ut flere penger, og i

mellomtiden ble kvitteringen liggende hos dem.  Da jeg kom tilbake

insisterte luringen på at jeg allerede hadde tatt kvitteringen.

Tull, men greit nok.  Ved utkjøring så jeg til min overraskelse

på skiltet deres at utvendig vask kun skulle ha kostet 150 kroner.


Jeg betalte altså 50 kroner for mye, og fikk ingen kvittering.

Hadde liten lyst til å starte en krangel med 5 svært lite

hyggelige bilvaskere, så jeg skriver her isteden.


Du er herved advart: Det finnes minst en ansatt ved Ila Bilvask (en

storrøykende kar med skjerf knyttet rundt hodet bestemor-style) som

lyver kunder opp i ansiktet, og stjeler penger og kvitteringer.

Les flere anmeldelser av Ila Bilvask Shaheen Akhtar her!

Ingen kommentarer: