fredag 1. februar 2008

Serviceproffen: Lite service vennlig Service Proffen



Bra: det svarer i tlf - etter en god stund da...
Dårlig: skylder påCanon Norge og deres vanskelige krav
Av: Carl-Otto Samuelsen

Leverer et Ixus kamera til en avtalt garantireprasjon - dette viser seg svært vanskeøig når jeg endelig finner frem. Orginal kjøpskvittering er borte for lengst og der står jeg.


Ingen tvil om at de står på sitt, ved innlevering blir jeg nærmest sett på som en langer eller dealer - vet ikke helt hva vedkommende tenker bak sin skjermvegg. I løpet av mine 5+ år med kjøp og salg har jeg ikke møtt mere INNBITT uvilje til å høre på hva jeg sier og mistanken strø skrevet med STORE bokstaver i hele anskitet, har han ståljet dette?


Jeg viser til et av norges støreste firma - innen elektronikk - hvor mitt kamera ommer i fra - viser også til korrespondanse - orginal garantislipp mm. INGENTING har noen virkning.


De forlanger 1800,- kr for rep - nytt i dag koster 1900,- kr - JA jeg lurer på om jeg hellre skal bytte merke jeg.... Olymus feks?

Les flere anmeldelser av Serviceproffen her!

Ingen kommentarer: