mandag 18. februar 2008

Nettdialog: Konkurs



Av: Jørgen T.

Først ringte en person fra Nettdialog og sa at de skulle bytte linjeleverandør og at telefonen blir sperret for utgående samtaler. Han sa også at meldingen jeg får når jeg forsøker å ringe ut om at linjen er sperret pga menglende betaling fra nettdialog ikke stemmer.

Etter noen dager forsøkte jeg å ringe ut, fikk beskjed om å trykke 1 for å bytte leverandør. Jeg gjorde dette og ble satt over til ip-link, der sa de at nettdialog ikke hadde betalt sine regninger hos de over lengre tid og at de mest sannsynlig kom til å bli slått konkurs.

Fikk mail i begynnelsen av Februar om at linjen var åpen igjen etter beskjed fra Post og Teletilsynet, men bare frem til 21 Februar, og at jeg måtte finne ny leverandør før det.

Les flere anmeldelser av Nettdialog her!

Ingen kommentarer: