torsdag 14. februar 2008

Populærmusikk Fra Vittula: Jeg ante ikke at teater kunne være så gøy!



Bra: hahahaha
Dårlig: hva?? hm, den var vrien...
Av: Mari

Jeg visste ikke at teater kunne være SÅ morsomt! 


Jepp, les det gjerne igjen, og kall meg kultur-analfabet eller overbegeistret, men jeg synes dette var fantastisk moro. Dette er en sekser, og store stjerner i boka til spesielt Fausa og Brungot. De briljerer i en utradisjonell teaterstil som jeg mener har hint om revy-sjangeren i form av musikk og nærhet til publikum. Herlig humor, enkelt men overraskende. En god porsjon alvor og kroppssråk og en mimikk som når helt til bakerste rad, treffer balansepunket perfekt.  Menn som er blir lamme fra livet og opp, jaktlag som skyter volvo, stumme vennskap som utvikler seg til rockeband, og barndommens trasige sangtimer. Jeg tror jeg er blitt teater-fan.

 

Er ryktene om boken sanne så blir dette en morsom vår. Bokhandelen første stopp.

Anbefales på det varmeste. Løp og se!

Les flere anmeldelser av Populærmusikk Fra Vittula her!

Ingen kommentarer: