mandag 24. september 2007

Smart Club Express Bislet: Smart Club Express Bislet

Bra: Bra utvalg
Dårlig: Jeg trenger sjelden 10 løk av gangen.
Av: Johs
Smart Club har åpnet en Smart Club Express i Dalsbergstien ved Bislet Stadion. Jeg er i utgangspunktet mistenksom til butikker som selger store kvanta til lave priser og driver paralelliimport. Men du og du så glad jeg er for at jeg har fått Smart Club Express i nabolaget. Det er ikke spesielt billig, men utvalget er imponerende. For en laktoseintolerant sjel som meg selv, og mine medmennesker med søliaki holder ikke Kiwi alltid mål. På Smart Club Express finnes både spesialprodukter av den ene og andre typen, og i motsetning til vanlige norske matbutikker finnes faktisk her flere typer parmesan, sauser og baser i lange baner, frossent og ferskt kjøtt en mass og kaker og godis du kan glane på og velge i til øyet er stort og tørt. Deres grillet kylling er fabelaktig og sammen med en pose salat er dette perfekt mat etter en hård dag på kontoret, eller hvor du jobber, når du ikke gidder å lage middag.


Du trenger ikke være medlem, men det gir visst prisavslag. Også tar de kredittkort; jeg handler der ofte i slutten av måneden.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: