onsdag 26. september 2007

Karabista: Endelig kveldskaffe!



Bra: Åpningstider, mat, drikke, service
Dårlig: Trangt lokale, vanlig kaffe ikke topp
Av: GourmetGuruen

ENDELIG finnes det en kaffebar som ikke stenger klokken 17. På Karabista på Majorstuen er de forsyne meg åpne til kl.21, og det er jammen bra, for det er mange av oss som har lyst på kaffe også på kveldstid. Merkelig at ingen andre skjønner dette.

Selv er jeg innom Karabista f.eks på vi til en kino på Colosseum. Her er det hyggelige svenske jenter bak disken, godt utvalg av alle ønskelige typer kaffe og gode hjemmelagede sandwich, samt luksus te og andre rare ting.

Den svarte kaffen føler jeg noen gange har stårr litt lenge, det er det eneste jeg har å klage på. Lokalet er forøvrig ganske trangt og ofte fullt, men det er et par utebord som jeg liker meg ved selv når det er kaldt.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: