tirsdag 25. september 2007

Inch Barbershop & Beauty Salon: Hårfint



Bra: Kompetanse og atmosfære
Dårlig: Avhengighetsskapende
Av: Johs

Dette er mer enn en frisør. Det er faktisk opptil flere.


Min opplevelse er basert på kun en frisør som jeg har gått til i snart 2 år. Aldri før har jeg hatt en fast frisør og det er jo et kvalitetstegn i seg selv.


Besøket starter med en stress relief-massasje med aromatisert olje. Når jeg har landet bærer det inn i vaskerommet som er et kapittel for seg selv. Dempet belysning og massasjestoler samt veldig gode produkter gir følelsen av en minispaopplevelse. Min faste frisør er veldig flink til å få til deg jeg vil, og jeg antar at de andre frisørene holder samme kvalitet. Baristakaffe og te i mange farger og fasonger er en kjærkommen tilleggsservice. Prisen er ikke halvgæærn sett i forhold til andre fancy frisører, men avhenger av hvilken frisør du ønsker deg (de har rangstige).


Jeg lurer på om Inch kommer fra hårfint? Tomme? Er det hårfint? Inch er det i alle fall.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: