onsdag 26. september 2007

Havana Social Club: Røykeparadiset



Bra: Ikke-eksisterende røykelov
Dårlig: Litt harry og gammelt klientell
Av: Ølhunden

Havana Social Club i Hegdehaugsveien satser hardt på røykesugne - fyttikatta! Et gedigent uteserveringsområde under taket til bensinstasjonen som en gang sto her. Her kan du se hutrende røykere spise middag utendørs hele året, og det får meg til å tenke på at det jammen er godt jeg ikke har dette suget. På den annen side: så fantastisk å kunne nyte en sigar ved bordet, hvor mange steder kan du egentlig det i disse dager? Havana Social Club har et stort utvalg sigarer, det er dyrt men godt!

Må innømme at jeg ikke har spist her, men visstnok er det cubansk-kreolske kjøkkenet riktig så bra.


Det er alltid mye mennesker her, røykere that is. Dessverre en del gamle og utenbys fra som gir et visst harry-preg (nå er jeg kritisk Osloborger her merker jeg). 

Gleder meg likevel til en sigar her i høstmørket.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: