mandag 24. september 2007

Nytt På Nytt: Nytt på Nytt på Nytt med skarp Skåper.

Bra: Samme gamle gode suksessoppskriften
Dårlig: Savner vi Anne-Kath??
Av: Joachim
Det er fredagskveld, jeg sitter hjemme, jeg begynner altså å bli gammel. Det er ingen vei utenom. La meg påpeke at jeg IKKE har sett Beat for Beat, jeg skrur på kl. fem på ni. Sharp.

Alt er ved det gamle, nesten da. Samme sendeskjema, samme leker, samme studio. Det eneste som er nytt er Linn Skåber som har tatt over for Anne-Kat Hærland. Det fixer hun bra. Linn har kanskje ikke blitt helt varm i trøya ennå, men jeg tipper hun blir det. Jentas rolle i dette programmet er å være skarp, spydig og frekk, noe Anne-Kat var som født til. Men Linn er frekk hun, så dette går seg til etterhvert. Har trua på det altså. Kan ikke se for meg andre arvtagere. Pernille Sørensen hadde blitt litt vel Mette-Marit liksom. Bokstavlig talt.


Nei, dette blir like bra som før. det er bare å holde seg hjemme på fredagskvelden. Daah.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: