mandag 24. september 2007

Invoicia Norge AS: Helt middels

Bra: Grei og oversiktelig faktura. Kjapp kundeservice
Dårlig: Betaler ikke ut kreditnotaer med mindre man ringer og maser
Av: Tommy
Invoicia er ansvarlige for innkreving av penger for et teleselskap jeg pleide å bruke. Jeg slutta med dem, og fikk kreditnota fra Invoicia på 1700kr for forhåndsbetalt teletid. Etter 1,5 måneder uten å ha sett noe til disse penga. Ei heller hørt noe fra Invoicia, ringte jeg. Etter bare noen få ring var det ei hyggelig trønder-dame på linja. Hun kunne ikke hjelpe noe særlig, men skrev mail mens jeg satt på telefonen med henne, og sa at det ville ta en til to dager før jeg fikk pengene. La oss håpe det er tilfellet, for kontoen er skrapa.


Litt skuffa over dem at de ikke klarte å betale ut kreditnotaen uten at jeg måtte ringe og mase. Og hvis unnskyldningen er at de ikke har konto # eller noe sånt, så får de ringe og spørre istedenfor å bare ruge på pengene og håpe at jeg ikke oppdager det. Innbyr ikke til fortrolighet.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: