mandag 24. september 2007

Kelkoo.no: Stikk alltis innom Kelkoo før du handler

Bra: Oversikt og prislister
Dårlig: Ikke tro det du finner her ALLTID er billigst
Av: Rune Holm
Kelkoo er et kjempesmart verktøy som lar deg sammenligne priser på alt fra flyreiser til vaskemaskiner. Nettbutikker og resiebyrår gir prisene sine til Kelkoo, og Kelkoo lister alle på en veldig grei og oversiktlig måte. Man kan sortere på pris, type, modell o.s.v.

Jeg har gjort det som regel å stikke innom Kelkoo før jeg handler noe av betydning på nettet. Det gir som regel en veldig fin indikasjon på hvor jeg kan få tingen eller reisen billigst, men man må huske på at man godt kan finne en gjenstand billigere på et sted som ikke listes på Kelkoo. Jeg synes likevel det viser seg at det billigste man finner på Kelkoo sjelden blir veldig mye billigere andre steder.

Det er spesielt i kategorier som leiebil og fly jeg synes Kelkoo er helt supert. Stort utvalg travel agents og enkelt og oversiktlig å navigere rundt. Anbefales!

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: