lørdag 8. mars 2008

Solgunns Boutique: Disse SVINDLER deg......



Dårlig: De lurer deg- med overlegg. Må ikke finne på å handle der......
Av: Kine

Jeg har nettopp opplevd å bli svindlet på solgunns i lillestrøm...

De solgte meg en EDDY K. kjole som kostet 21200,-

det skulle være en 2008 modell.

Jeg fikk den med 15% rabatt- så summen ble til slutt 18000,- og da var de så snille at de sendte med et underskjørt.


Det viste seg at kjolen kanskje er en 2005 modell- som har blitt brukt til utleie leeeenge. Jeg så det ikke med engang- men den var kjempe møkkete og syd om. De har da klipt ut perlebroderiet på kjolen- lagt på ny tyll og syd broderiet i hele stykker på igjen

Jo mer man kikket jo stygger ble den.

Jeg har fått det bekreftet fra fler seriøse eddy k forhandlere at dette stemmer. For EDDY K. har noen nyyydelige kjoler.....


Og det underskjørtet jeg fikk med, som hadde en verdi på 1300,- det var jammen meg godt brukt det og.


Etter mye om og men - og trusler fra deres side- fikk jeg igjen pengene mine i dag.

Det de ikke skjønner er jo at da inrømmet de jo feilen.....


Jeg tror også at de slipper å selge flere kjoler av det merket- da eddy k. italia syntes svært lite om dette......


Så vær i allefall på vakt- og ja- de skravler deg rundt- ikke la deg lure...

De tenker seg ikke om to ganger hvis de øyner en mulighet for å svindle noen


Så etter min mening- IKKE FINN PÅ Å HANDLE DER...........

Les flere anmeldelser av Solgunns Boutique her!

Ingen kommentarer: