lørdag 15. mars 2008

AviVet Dyreklinikk og Dyrepensjonat: En ubehagelig opplevelse



Av: Mutt

Min erfaring med Avivet er desverre ganske lik. Jeg opplevde forsåvidt en kjapp behandling av min lille gnager, men veterinæren fikk meg til å føle meg liten , utilpass og svært usikker i situasjonen. Man har visse forventninger når man drar til veterinær. Én er at dyret får den beste pleie, den andre er å bli møtt med forståelse og en viss imøtekommenhet. Både jeg og min venninne reagerte på veterinærens likegyldige behandling av oss og uventet hadhendt håndtering av den lille pasienten. Noe av denne håndteringen kan man selvfølgelig tilegne effektivitet og lang erfaring, men også i ettertid virker det unødvendig.

    En veterinær jobber med levende vesener, ikke på fabrikk.


Jeg vegret meg allerede den gang for å evt. komme tilbake til Avivet og dette har ikke forandret seg med tiden. Neste gang skal mine små gnagere til en helt annen dyreklinikk som tar godt vare på både store og små.


Min anbefaling: Styr unna Avivet.

Les flere anmeldelser av AviVet Dyreklinikk og Dyrepensjonat her!

Ingen kommentarer: